Vakantiee! - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu Vakantiee! - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu

Vakantiee!

Door: keepergirl

Blijf op de hoogte en volg Melanie

10 Juni 2011 | Verenigde Staten, Boise

Yeeey, inmiddels heb ik al een weekje zomervakantie! Het is echt ongelooflijk hoe snel de tijd is gegaan. Nog ongeveer 1,5 week en dan zullen papa en mama en Deb hier al zijn en voordat ik het weet zijn die 2 weken samen voorbij en zit ik in het vliegtuig terug!
Ik zal 6 juli 's ochtends op Schiphol aankomen.

Na mijn laatste blog is er niet zo heel veel gebeurd. De laatste weken op school waren vreemd. De seniors waren 2 weken eerder uit school, dus moest hen al gedag zeggen enzo. Best raar.
We hadden op een vrijdag Yearbook siging. Dat betekend dat we 2 uurtjes eerder de les uit mochten, ons jaarboek mochten ophalen en het laten tekenen door veeeel mensen. Was wel heel leuk, vooral omdat wij dat in Nederland helemaal niet kennen, maar aan de andere kant voelde het toch wel een beetje als gedag zeggen. Ik realiseerde me toen echt wel dat het eind van het jaar gewoon voor de deur staat..

Zondag de 22ste hebben we een kleine roadtrip gemaakt. We zijn naar Twin Falls geweest. Twin Falls is een stadje 2 uur verder op. We hebben daar Shoshone Falls bezocht, een onwijs grote waterval die zelfs nog hoger schijnt te zijn dan Niagara Falls! Was echt ongelooflijk mooi en indrukwekkend om te zien. Na een lekkere picnic met uitzicht op de waterval zijn we weer terug richting huis gegaan.

De dag daarna was het Borah Graduation.. Jammer genoeg kon ik niet meedoen aan de ceremonie, was wel een tegenvaller. Vooral toen ik daar in het publiek zat en maar een beetje zat te kijken. Het was erg leuk om een keer meegemaakt te hebben!
Die week had ik ook de afsluiting van Track. We hadden een banquet op woensdagavond. Was onwijs leuk om het team weer bij elkaar te hebben voor de laatste keer. Ik heb een letter gekregen, wat betekend dat je bij de meeste trainingen en wedstrijden aanwezig bent geweest en dat je altijd inzet toont enzo. Was wel een leuke beloning aan het eind van het seizoen!

Verder was er die week niet heel veel gebeurd. De laatste schooldagen zijn onwijs snel gegaan. Iedereen gedag gezegd, wat toch wel vreemd was, als je bedenkt dat je de meeste nooit meer zal zien.

Afgelopen weekend had ik een voetbaltoernooi. Het was onwijs leuk, zaterdag hadden we 2 wedstrijden en zondag 1. Jammer genoeg hadden we 1 punt te kort om de finale te halen, dus we zijn 3e geworden. Het hele weekend heb ik geholpen met de organisatie enzo. De aanvoerder van mijn team was de organisator. Ze hadden een golfkarretje gehuurd, dus daar hebben we het hele weekend op rondgecruist :D. We hebben het onwijs gezellig gemaakt, het toppunt was dat er een Nederlandse scheidsrechter was. Heb de hele zondag Nederlands gepraat met hem, was wel heeeel raar om weer een gesprek te voeren in het Nederlands, maar wel erg leuk natuurlijk.

Deze week was de eerste week van de vakantie, ik heb niet veel uitgevreten, vooral lekker lui in mn bed gelegen.
Vanmiddag ga ik richting het vliegveld en zal ik voor een weekendje naar San Diego gaan. Ik heb er echt onwijs veel zin in en het gaat errrg leuk worden!

Tot het volgende blogg.

  • 10 Juni 2011 - 16:51

    Iris:

    Een hele fijne vakantie en sterkte met het afscheid nemen x

  • 11 Juni 2011 - 08:40

    Esther:

    Hai Mel,

    Dus je bent er weer bijna! Geniet nog van je laatste weken ook met je ouders en dan zie ik je weer op 8 augustus op de eerste voetbaltraining hahaha!

    Liefs Esther

  • 11 Juni 2011 - 09:56

    Simone:

    lieve Mel, Ja wat vliegt de tijd voorbij he. Maar wel leuk om je weer te zien.
    Je zit vol verhalen. Je hebt dit jaar een mooie leerschool gehad en je engels zal nu wel optimaal zijn.
    Je ouders kennen je zo niet meer terug, want mentaal zal je heel veel gegroeid zijn.
    Ieder die zegt dat zo een jaar weggegooid is en zonde van de tijd is niet goed wijs.
    Dit is het mooiste wat iemand mee kan maken, zoveel ervaring wat je op gedaan hebt.
    Alles zelfstandig gedaan ben trots op je Mel. Dat heb jij toch maar even gedaan je bent een kanjer. Zo genoeg komplimentjes he, maar je verdiend ze dubbel en dwars.
    Heerlijk vakantie en dan nog samen met je ouders en je zusje.Hele fijne tijd nog daar. Wij zien je dan na onze vakantie wel een keertje. Heel veel liefs dikke knuffel George Sim one Desmond en Liselotte

  • 13 Juni 2011 - 17:28

    Tante Ank:

    Hoi Melanie,
    wat een gezellig lange babbel heb je weer gestuurd .ik geniet er altijd van.
    wat heb je veel beleefd en geleerd dit jaar ook veel plezier gehad denk ik .
    Nu nog een paar gezellige vakantie weken en dan weer wennen aan het Holandse leven ook weer fijn om thuis te zijn. heel veel lieve groetjes,
    tante Ank.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boise

Melanie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 46847

Voorgaande reizen:

27 December 2014 - 07 April 2015

Backpacken in Australië, Fiji, Canada en IJsland

17 December 2013 - 20 Januari 2014

Backpacken door Centraal Amerika

13 Augustus 2013 - 17 December 2013

Minor in Amerika

06 September 2010 - 06 Juli 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: