San Diego! - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu San Diego! - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu

San Diego!

Door: keepergirl

Blijf op de hoogte en volg Melanie

22 Juni 2011 | Verenigde Staten, Boise

Zoals ik in mijn laatste blog geschreven had, zou ik een weekendje naar San Diego gaan.
Ik was vrijdagmiddag aangekomen en ik werd daar opgehaald door cousin Natasha. Was erg leuk om haar weer te zien, gezellig bijgekletst enzo.

Zaterdag hebben we de toerist uitgehangen in San Diego. Was erg leuk, we zijn naar La Jolla geweest, een stadje aan het strand. Ook een berg op geweest waar we een mooi uitzicht hadden over San Diego en de rest van de kust.
Die avond was Brandon mij komen ophalen en ben ik met hem naar Huntington Beach gegaan. Zondag lekker gevoetbald en Huntington Beach en omgeving bekeken.
Zondagnamiddag weer terug in San Diego. Maandag was jammer genoeg alweer de laatste dag in California.
Natasha en ik zijn toen naar Sunset Cliffs geweest, wat echt onwijs mooi was! Vooral toen het zonnetje begon te schijnen (dat heb ik geweten hoor..).
De tijd was veeeel te snel voorbij gegaan, voordat ik het wist was ik al weer op de luchthaven om terug naar Boise te vliegen.

Verder heb ik niet zo veel te vertellen eigenlijk. Vandaag ben ik geduldig aan het wachten totdat het half 6 is (KAN DE TIJD NIET SNELLER GAAAN?!?! haha). Om half 6 komen mn ouders hier aan op de luchthaven.
Ik ben echt op zoek naar de kleinste dingen om te doen, zodat de tijd snel voorbij vliegt xD.

Morgenavond zal ik hier mijn afscheidsfeestje/verjaardagsfeest hebben. Het zal wel vreemd zijn hoor, gedag zeggen tegen iedereen. Vrijdagochtend vertrekken we hier uit Boise en zullen we onze roadtrip beginnen. Onze eerste stop is Hells Canyon, Idaho. Het schijnt dat Hells Canyon groter en dieper is dan de Grand Canyon, dus ik ben benieuwd!!
We zullen 3 juli weer terug zijn hier in Boise, zodat we de laatste dagen, en vooral 4th of July, hier kunnen spenderen met mn gastgezin.

Nou dat was het weer voor vandaag. Ik zal eens even gaan kijken of ik iets kan doen in huis, haha.
Tot de volgende keer!

  • 22 Juni 2011 - 18:06

    Lieke:

    Ha Mel!

    Klinkt super allemaal! Kan me voorstellen dat je niet kan wachten om je ouders weer te zien! Alvast heel veel plezier!
    Wij zijn ondertussen 2e geworden in Gramsbergen, de finale helaas verloren ;-) Verder is iedereen natuurlijk meteen begonnen met het trainingsschema van Nick (NOT!). Nee hoor, we hebben nu lekker zomerstop en 8 augustus beginnen we weer. Dan ben je er weer bij, toch? Ben jij al een beetje in training voor volgend seizoen, haha! Geniet nog even van the States!

    Groetjes,

    Lieke

  • 22 Juni 2011 - 18:07

    Lieke:

    Hee, nu staan er veel meer foto's op. Leuk! Enne... alvast happy birthday!

  • 23 Juni 2011 - 08:41

    Tante Ank:

    Hoi Melanie,
    Als je dit leest zijn je ouders en Debbie er al en kun je samen gaan genieten van de vakantie en je verjaardag vieren al vast gefeliciteerd!! en veel plezier samen.
    heel veel lieve groetjes voor allemaal
    tante Ank

  • 23 Juni 2011 - 09:08

    Simone:

    Hee mel de laatste lootjes.Alvast fijne verjaardag!!!!Geniet met je ouders en Deb.Ze zijn er al als het goed is nu.Veel plezier op 4 juli vanuit Miami zal ik aan jullie denken.Tot snel dikke kus aan allemaal. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ook gr. van George desmond en liselotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boise

Melanie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 46917

Voorgaande reizen:

27 December 2014 - 07 April 2015

Backpacken in Australië, Fiji, Canada en IJsland

17 December 2013 - 20 Januari 2014

Backpacken door Centraal Amerika

13 Augustus 2013 - 17 December 2013

Minor in Amerika

06 September 2010 - 06 Juli 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: