Bijna thuis - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu Bijna thuis - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu

Bijna thuis

Door: keepergirl

Blijf op de hoogte en volg Melanie

05 Juli 2011 | Verenigde Staten, Boise

Nou hier ben ik weer, voor de laatste keer! Ik zit nu op luchthaven Boise, te wachten op mijn vliegtuig richting Minneapolis. Ik neem nu dus de tijd om mn laatste verslag te schrijven.

Nadat ik mijn laatste verslag had geschreven was de dag nog best wel snel om gegaan. Brandon had mij opgehaald om nog wat leuks te gaan doen en daarna toch echt naar de luchthaven om mn ouders op te halen. Was erg leuk om ze weer te zien natuurlijk!
Daarna naar huis gegaan, lekker gegeten en cadeautjes uitgewisseld. De volgende dag heb ik ze Boise laten zien en zijn we ons klaar gaan maken voor mijn afscheidsfeestje. Ook weer erg lekker gegeten en gezellig gekletst enzo. Was moeilijk om mn vrienden gedag te zeggen, maar het moeilijkste moest toen nog komen.

Vrijdagochtend hebben we onze spullen gepakt en zijn we begonnen aan onze rondreis. We begonnen in Hells Canyon. dat lijkt een beetje op de Grand Canyon, maar het was zeker het bezoeken waard. Omdat ik wat problemen had met mijn visum hebben we besloten dat ik NIET naar Canada zou gaan, jammer genoeg. Dus mijn mamsie en ik zijn naar Seattle gevlogen en hebben daar 4 dagen gespendeerd. Mn papsie en zusje zijn wel naar Canada gegaan en hebben ons dus 4 dagen later weer in Seattle ontmoet. Daarna doorgereden naar Portland en via Walla Walla terug naar Boise. Was een leuk rondreisje, erg leuke dingen gezien.

Toen we terug waren hadden we nog een kleine 2 dagen, dus daar hebben we gebruikt van gemaakt. Zondagavond met de hele familie gezellig uit eten geweest, en lekker rondgelopen downtown en VEEEEL foto's gemaakt.
Maandag was het 4 juli, dus dat betekend INDEPENDENCE DAY. Die ochtend ben ik begonnen met inpakken en later hebben we ons klaargemaakt voor de vuurwerkshow waar we later in de avond naartoe zouden gaan. De vuurwerkshow was ook echt onwijs gaaf, we hebben wel dik 40 minuten omhoog gekeken en het ene was nog gekker dan het ander.

Jammer genoeg was het dan toch weer tijd om naar bed te gaan, voor de laatste keer in een Amerikaans bed. Vanochtend rustig ontbeten en de laatste dingen ingepakt en nu zitten we hier dan, te wachten op onze vlucht.
Het afscheid was zwaar, dat is alles wat ik er over ga zeggen xD.

Ik heb echt een onwijs gaaf jaar gehad. Ik heb veel gedaan, veel nieuwe mensen ontmoet en gewoon heel veel plezier gehad. Ik ga dit jaar nooit vergeten, het zal mij altijd bij blijven. De komende tijd zal moeilijk worden, weer mn Nederlandse leven oppakken en kijken waar ik na de zomer aan ga beginnnen.

Ik wil graag iedereen bedanken voor het lezen van al mijn verslagen en het plaatsen van reacties. Ik vond, en vind het nog steeds erg leuk om ze te lezen. En natuurlijk wil ik iedereen bedanken die dit mede mogelijk hebben gemaakt!

Nou lieve mensen, dit was het Amerika avontuur voor nu. Take care and see you guys on the other side of the pond soon!

  • 05 Juli 2011 - 20:29

    Iris:

    Goede terugreis Mel! En het was superleuk om je verslagen te lezen =)

  • 05 Juli 2011 - 21:20

    Buurmannetje:

    Ha die mendalie,

    Goed te lezen dat je weer op weg komt hiernaar toe. Hopelijk heb je indrukken opgedaan om de eerste jaren op te kunnen teren. Een geweldige ervaring, en een dappere stap. maar goed om je straks weer te zien.

    Overigens willen we morgenavond eigenlijk zonder de kinderen uit eten, is het heel veel gevraagd om......

    nee geintje. Ik zie je snel,

    almere watch out, datsj mendalie is rieteurning from de joestaitid neets of amerika

    groetjes van het buurmannetje en de rest van de buurzooi

  • 06 Juli 2011 - 14:00

    Tante Ank:

    wat een leuke fotós bij je verslag Melanie ik vond heel leuk om je zo te volgen en nu weer wennen aan het leven in het kikker landje maar ook weer fijn om thuis te zijn bij alle vrienden en bekenden . mail mij over een poosje maar eens hoe het gaat.
    heel veel groetjes ,
    tante Ank.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boise

Melanie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 46920

Voorgaande reizen:

27 December 2014 - 07 April 2015

Backpacken in Australië, Fiji, Canada en IJsland

17 December 2013 - 20 Januari 2014

Backpacken door Centraal Amerika

13 Augustus 2013 - 17 December 2013

Minor in Amerika

06 September 2010 - 06 Juli 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: