Sport, sport en nog eens sport!! - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu Sport, sport en nog eens sport!! - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu

Sport, sport en nog eens sport!!

Door: keepergirl

Blijf op de hoogte en volg Melanie

11 April 2011 | Verenigde Staten, Boise

Eigenlijk best wel belachelijk dat ik een tijdje niets heb laten horen. Had al klachten binnen gekregen... :P Er is niet zo heel veel meer te vertellen. Mijn leven begint hier heel normaal te worden.

Natuurlijk doe ik nog wel leuke dingen hoor en geniet ik nog steeds van mijn tijd hier! Na mijn vorige blog ben ik een dagje gaan skiën in Sun Valley, een mooi skigebied een paar uurtjes van Boise! Ik ging op een donderdag daarheen, een schooluitje voor de mensen die graag wilde skiën. Het weer was echt onwijs goed, lekker rustig op de piste en over de sneeuw kon ik al helemaal niet klagen! Heb een leuke dag gehad, eindelijk geskiëd op de Rocky Mountains, haha!
Een paar dagen daarna nog wel rondgelopen met een 'zonnebril' op mn gezicht, maargoed je moet er wat voor overhebben :D!

Inmiddels is het seizoen van Track&Field in volle gang. Ik was alwel een tijdje bezig met 'pre-season' training.
Jammer genoeg heb ik een aantal weken geleden te horen gekregen dat ik geen wedstrijden mag spelen voor Track&Field, omdat ik in Nederland al geslaagd ben... (heb ik al die tijd mn mond gehouden voor uiteindelijk niets, haha...) Beetje jammer. Maargoed, ik ga nog steeds naar de trainingen en ik ben een goede supporter tijdens de wedstrijden, haha!

Omdat ik geen wedstrijden kan spelen voor Track heb ik besloten om ook Ultimate frisbee te gaan doen. Dat is echt een grappige sport. Je gooit een beetje een frisbee heen en weer naar je teamgenoten en je moet in de 'endzone' proberen te scoren. Ik heb 2x per week training en 1x per week een wedstrijd.

Het voetbalseizoen is ook in volle gang! Elke zondag speel ik 2 wedstrijden, 1 zaalvoetbalwedstrijd en 1 'gewone' veldvoetbal wedstrijd.

Ik ben nu inderdaad onwijs veel bezig met sport. Elke ochtend op school, als 1 van mijn klassen heb ik een uurtje fitness. Dan elke dag na school Track en dan 3x per week frisbee erbij en 1x per week voetbal! De dagen vliegen hier echt voorbij, nu ik zo druk bezig ben met sport heb ik echt het idee dat de tijd nog sneller gaat. Sinds ik zoveel aan sport doe ben ik zelfs nog meer aan het genieten van mijn tijd hier en vind ik het steeds jammerder (ja ja, ik weet het, mn Nederlands gaat hard achteruit) dat ik over een kleine 3 maandjes alweer in het vliegtuig terug naar Nederland zit.

2 weken geleden was het hier Spring Break. Wow, wat had ik daar lang naar uitgekeken, sinds Kerst had ik al geen vakantie meer gehad, wat is mn leven toch zwaar haha!! Verder had ik geen plannen ofzo voor spring break, het was vooral erg lekker om ff een weekje geen school te hebben en lekker te relaxen. Vorige week was school weer begonnen en de eerst komende vakantie is, ja ja, de zomervakantie :P. Gelukkig begint de zomervakantie hier al in begin juni =].

De komende tijd zal ik vooral erg veel bezig zijn met sport sport en nog eens sport! Heb niet echt grootse plannen. Paasweekend komt eraan en dat schijnt hier altijd wel uitgebreid geviert te worden, dus dat word wel gezellig! Vaak in het weekend spreek ik nog wat af met vrienden, soms gaan we dan de stad in of gaan we naar de bioscoop.

Ik zal mijn fototjes eens even gaan uitzoeken en uploaden!

Tot blogs!

  • 12 April 2011 - 12:45

    Davy:

    He he, eindelijk weer iets te lezen:P
    Er is genoeg sneeuw gevallen zo te zien. Heerlijk toch:D Hier gaat ook nog steeds alles goed hoor. De studie wordt zwaarder maar ik vecht me er wel doorheen xD

    Veel plezier verder en tot over 3 maanden ;)

    Davy

  • 12 April 2011 - 16:54

    Anouk:

    Hee mel! Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt daar! En dat je er lekker kan sporten! Is het meidenvoetbal daar hetzelfde als hier? Of zijn ze daar een stuk fanatieker =p.
    Tot over 3 maandjes weer!

  • 14 April 2011 - 18:19

    Tante Ank:

    Hallo Melanie,
    Wat een gezellig en leuk lang verslag
    ook mooie fotós je ziet er stalend uit.
    geniet maar van alles vooral de sport !leer je ook nog iets op school?
    ik geniet in mijn nieuwe apartement.
    met balkon in de zon.
    groetjes tante Ank.

  • 19 April 2011 - 03:53

    Melanie :

    Bedankt iedereen voor de leuke reacties!

    @ Anouk: Voetbal is niet helemaal hetzelfde hoor. Je komt vaak 15 minuten voor de wedstrijd aan, doet zelf je warming-up. Ze kennen hier niet dat je eerst naar de kleedkamer gaat enz enz.. Ik moet wel zeggen dat het spel er wel fanatieker aan toe gaat.

    @ 35: Inderdaad, Track&Field is gewoon atletiek, ik vind T&F eigenlijk leuker klinken, haha. Ik doe (deed) discus werpen en 100m, 200m sprint en ik zou ook een estafette rennen.
    Oh dat gedoe met junior en senior begrijp ik nog steeds niet, haha. Ze doen hier echt onwijs moeilijk, ik kan geen senior zijn omdat ik 'foreign' ben, maar ondertussen wel moeilijk doen met een buitenlands diploma...
    Ik speel voor Boise Blast (Women, division1). www.boisesoccer.org is de site waar wij onder vallen.

    Ik vind het echt onwijs leuk dat jullie nog steeds mn verhaaltjes lezen en af en toe ook een reactie plaatsen! Bedankt =]

  • 16 Mei 2011 - 07:44

    Lynn:

    He'e'e Ultimate!
    Dat gaan we zekers even spelen als we weer terug in het ons aller NL zijn! Hoe vet is die sport!!! Ik speelde af en toe een wedstrijd met school, supervet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boise

Melanie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 46918

Voorgaande reizen:

27 December 2014 - 07 April 2015

Backpacken in Australië, Fiji, Canada en IJsland

17 December 2013 - 20 Januari 2014

Backpacken door Centraal Amerika

13 Augustus 2013 - 17 December 2013

Minor in Amerika

06 September 2010 - 06 Juli 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: