Prom! - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu Prom! - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu

Prom!

Door: keepergirl

Blijf op de hoogte en volg Melanie

13 Mei 2011 | Verenigde Staten, Boise

Ja ja, daar ben ik weer met een updatetje.

Twee weken geleden hadden we prom! Ik had afgesproken om met 2 vriendinnen die zaterdag ons zegmaar de hele dag klaar te maken voor prom! We hadden geen dates, gewoon gezellig met z'n 3tjes.

De dag begon voor ons om 13.00 uur toen we een afspraak hadden om ons haar te laten doen. Zo ongeveer 2 uur later liepen de kapsalon weer uit met ons haar stijf van de haarlak, haha.
Daarna even naar Walmart gegaan om ons avond eten op te halen. Iedereen staarde ons daar echt aan.. haha. Ons haar helemaal netjes, maar ondertussen wel een trainingspak dragen, geniaal :D.
Na het boodschappen doen zijn we naar Tara's huis gegaan en hebben we ons daar rustig aan klaargemaakt, het eten gemaakt en natuurlijk veel foto's gemaakt!

Om half 7 vertrokken we dan eindelijk naar de dans. Nou, als je denkt dat prom echt onwijs gaaf en cool is enzo, dan heb je het dus duidelijk fout. Ik heb een hele leuke avond gehad, don't get me wrong. Alleen het was niet helemaal zoals ik het gewend ben, haha. De muziek was amper te horen en als ik het kon horen, dan kende k het liedje niet, haha. Hoe de Amerikanen dansen is ook echt heel anders, eigenlijk kun je het wel gewoon letterlijk dirty dancing noemen. Hoop dat dat genoeg zegt..
Heb een leuke dag gehad, maar de dans zelf viel me een beetje tegen.

Verder heb ik ook eventjes het ziekenuis bezocht hier. Ook weer een hele ervaring, haha. Om een lang verhaal kort te maken, ik had al een paar dagen last van een allergische reactie (terwijl ik niet allergisch ben) dus ik dinsdagavond naar de eerste hulp. Hadden ze me in zo'n mooie ziekenhuisjurk gehezen en toen moest ik wachten en wachten totdat die pannenkoek van een dokter eens tijd had voor mij. Eindelijk wassie er en ie reactie kan dus veroorzaakt zijn door vanalles dus gaven ze me medicijnen voor een breed spectrum.. Dus ik liep een uur later dat ziekenhuis weer uit, zwaar onder de invloed van de medicijnen xD. Volgende dag bleek dus, toen mijn gastmoeder naar de apotheek ging om mijn medicijnen op te halen, dat die dokter mij een beetje heel erg te veel medicijnen had gegeven. Ik was dan ook het meest vervelende en drukste kind ooit woensdag.. Donderdag en vrijdag was ik serieus waar een zoutzak en niet te genieten... Ach ja, zo maak je nog eens wat mee toch?!


Nog 3 weken en dan is het ZOMERVAKANTIE!!! :D Ik kan niet geloven dat het jaar zo snel voorbij is gegaan en dat mijn tijd er hier dus alweer bijna op zit. Ik heb niet echt plannen voor de komende weken. Inmiddels heb ik het veel rustiger nu alle sporten tot een einde komen, dus ik kijk het wel aan wat ik allemaal ga doen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik veel zin heb in de zomer.

Ik zal bij deze blog een paar foto's plaatsen van prom en van wat de laatste tijd heb uitgespookt!
Edit: Ik was van plan meer prom foto's te plaatsen, maar het foto formaat is te groot voor deze site, bummerrr!

Tot de volgende blog!

  • 14 Mei 2011 - 07:09

    Buurmannetje:

    He Mendalie,

    Leuk te lezen dat het je goed gaat. Even een paar vraagjes:
    1: Brandon = zoon van oliemiljonair?
    2: Wie is dat stuk in die zwarte jurk?

    Geniet er nog maar lekker van daar in de joenaitet steeds, Almere wacht wel.

    Groetjes van het buurmannetje.

  • 14 Mei 2011 - 07:16

    Melanie :

    Dag Patterik!

    Een paar vragen voor jou:
    1. Hahaha, denk wel dat je dat zo kan noemen........? (... als zijn vader een olie baron was.....)
    2. Ja dat weet ik ook niet?!

    Mendalie

  • 16 Mei 2011 - 07:40

    Lynn:

    Hee Mel!
    Wat een prachtig kapsel zeg!! Hahaha als dat geen uren heeft geduurd!
    Time flies, tell me about it! Zucht, nog even en dan zijn we weer in ons oude allerdaagse en doodsaaie (nou ja, dat is ook wat overdreven:P) leventje en kunnen we weer in de Nederelandse weiden ronddraven!
    Geniet er nog van, voor je het weet zie je mij weer iedere week :P
    Cheers from the other side

  • 16 Mei 2011 - 15:50

    Tante Ank:

    Hoi Melanie,

    weer een gezellig lang verslag van je belevenissen in de States.
    ook leuke fotós van de prom en een mooi kapsel staat je leuk maar is niet voor elke dag .
    de laatste weken zullen wel vlug gaan geniet er nog maar van ook van de vakantie..veel groetjes ,
    tante Ank.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boise

Melanie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 46925

Voorgaande reizen:

27 December 2014 - 07 April 2015

Backpacken in Australië, Fiji, Canada en IJsland

17 December 2013 - 20 Januari 2014

Backpacken door Centraal Amerika

13 Augustus 2013 - 17 December 2013

Minor in Amerika

06 September 2010 - 06 Juli 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: