Het is zover! :D - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Melanie - WaarBenJij.nu Het is zover! :D - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Melanie - WaarBenJij.nu

Het is zover! :D

Door: keepergirl

Blijf op de hoogte en volg Melanie

01 September 2010 | Nederland, Almere Stad

Nou, het is eindelijk zover! Ik ben vanmiddag gebeld door de organisatie met de mededeling dat ik geplaatst ben. Mijn gastgezin waar ik de komende maanden zal wonen, woont in Boise, Idaho. Boise is de hoofstad van de staat en heeft 205.000 inwoners.

De staat Idaho ligt aan de westkant van Amerika. De hele staat telt 975.000 inwoners. Verder schijnt de natuur er erg mooi te zijn. Een deel van de Rocky Mountains ligt in Idaho. Idaho kan gezien worden als een van de mooiste wildernisgebieden van Amerika.

Ik weet verder nog niets over mijn gastgezin. Ik hoop morgen meer informatie te krijgen hierover. Het enige wat ik hier nog aan kan toevoegen is dat ik maandag al in het vliegtuig zit!

Ik hou jullie op de hoogte!

  • 01 September 2010 - 16:24

    Ellen:

    Waaaauw!! Het is eindelijk zo ver ;) Spannend hoor :)
    Ik had al ff op Google Earth gekeken en er zijn daar idd veel bergen en allemaal National Parks en National Forests.. Dus je begrijpt natuurlijk wel dat ik daar foto's van wil zien ;)

    Xx.E..

  • 01 September 2010 - 18:22

    Judith:

    Lekker Mel! eindelijk weg en nu gaat t snel tot maandag hoor ;-). zie ik je zaterdag nog bij Kim?

    anders alvast heel veel plezier!
    X

  • 01 September 2010 - 18:25

    Erica Dral:

    Hey Melanie,
    Geweldig toch eindelijk weet je waar je aan toe bent.
    Je gaat vast een heerlijk jaar tegemoet.
    Heel veel succes.
    En we volgen je via je web.
    Groetjes Erica

  • 01 September 2010 - 19:32

    Simone:

    Hee Mel wat fantastisch voor je. Hoop dat je een leuk gezin krijgt.We horen het wel hoe laat vlieg je maandag? Misschien zien we je nog ff voor die tijd kus liefs Simone

  • 01 September 2010 - 20:38

    Kiwi:

    Hee ..Mellie!! ;)
    Eindelijk zeg! Dat werd echt tijd dat ze is wat van zich lieten horen!!! Maandag is al snel, bereidt je maar goed voor! Helemaal toppie, ik wens je heel erg veel plezier en succes, zal je volgen!
    Xx Lynn

  • 02 September 2010 - 09:16

    Lieke:

    Ha (s)Mellie!

    Spannend hoor, nu gaat het echt gebeuren! Heel veel plezier en succes! We zullen je missen bij de voetbal!
    Enne... zorg wel dat je geen 2 stoelen nodig hebt als je terugvliegt, haha! :)

    Lieke

  • 04 September 2010 - 14:35

    Sander:

    Mel veel plezier! het wordt vast geweldig!!!:D

  • 05 September 2010 - 07:17

    Buren Van Nr35 ;):

    Hoi die Mel,

    Heel goede reis, veel plezier en succes aldaar.

    Ennu... hou ons op de hoogte.

    Buren van nr35 ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Melanie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 46926

Voorgaande reizen:

27 December 2014 - 07 April 2015

Backpacken in Australië, Fiji, Canada en IJsland

17 December 2013 - 20 Januari 2014

Backpacken door Centraal Amerika

13 Augustus 2013 - 17 December 2013

Minor in Amerika

06 September 2010 - 06 Juli 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: