NEVERLAND! - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu NEVERLAND! - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu

NEVERLAND!

Door: keepergirl

Blijf op de hoogte en volg Melanie

09 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Boise

Inmiddels is er alweer bijna een week voorbij, wat betekend dat ik weer lekker naar school mag, ugh. Vorige week, nog voor de vakantie, had ik met een paar meiden een gesprek over het WK voetbal, in de schoolbus onderweg naar huis. Uiteindelijk kwam het er op neer dat 'The Netherlands' natuurlijk hetzelfde is als 'Holland'(dit weten veel Amerikanen niet...) en dat ik dus uit 'The Netherlands' kom. Een meisje die een rij voor ons zat, en blijkbaar ons gesprek aan het volgen was, draait zich om en zegt: WHAT?!!?! ARE YOU FROM NEVERLAND?!?!?!? THAT IS SO COOOOOOOOOOL!!!! En ja, ze meende dit echt...! Dus als we vanaf nu dus over Nederland praten is het Neverland..

Afgelopen week niet veel gedaan, lekker uitgeslapen en relaxed met de jongens. Ookal heb ik niet veel gedaan, de vakantie is toch ontzettend snel voorbij gegaan (jammer genoeg xD). Vandaag was de homecoming parade in het stadshart bij het stadion. Ik had verwacht dat het Footballteam mee zou lopen in de parade, maar helaas dat was niet het geval. Er waren vooral veel bands en cheerleaders en onwijs gave auto's. Ze hadden een auto met daarachter op een soort barbeque waar ze hotdogs op het maken waren! Ik was stomverbaasd, haha. Ondanks dat het maar een half uurtje duurde, heb ik toch aardig wat foto's gemaakt :D.

Volgend weekend gaan mijn gastmoeder en ik 'even' op kraamvisite bij van de familie. Het is een autorit van 7 (!!!!!!) uur, heen en terug. We gaan naar het plaatsje Lewiston in het noorden van Idaho. Omdat het zo idioot lang rijden is blijven we waarschijnlijk ergens in een hotel slapen en Annette (hostmom) is van plan om af te spreken met een paar van haar oud- pleegkinderen die daar in de buurt wonen.

Ik heb al een aantal vragen gehad over homecoming. Wij hebben op school pas Homecoming in December, de week voor de kerstvakantie. Homecoming is hier een groot gebeuren. In de week van homecoming is er elke dag een ander thema waar je je kleding op aanpast. Ik heb geen idee wat ik me erbij voor moet stellen, maar het wordt vast heel leuk!
Eind oktober hebben we wel een Harvast Ball, van wat ik heb gehoord stelt het niet veel voor, eigenlijk gewoon gezelig avondje. Ze verwachten niet van je dat je in jurk en pak komt (GELUKKIG!), dus lekker jeans en een dikke trui, haha :D.

Het is bijna tijd om te eten en dan gezellig met de familie de Footballwedstrijd van vandaag kijken! Heb er zin in. Tot de volgende blog :D

  • 10 Oktober 2010 - 07:48

    Kim:

    Hahahaha, vette shit mel! =D
    Dus je hebt het nog steeds naar je zin daar ;-)? Ziet er leuk uit die foto's :p. Echt totaal anders dan hier in Nederland.

  • 10 Oktober 2010 - 08:50

    Natalie:

    Hola miss Neverland,
    breng je nog wat kennis en cultuur daar in dat land :) He geniet ervan
    ! Big kennis from Holland!!!!!

  • 10 Oktober 2010 - 11:48

    Marja & Bert:

    Hoi 'Neverland-girl'. Het is leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Lijkt wel een grote vakantie ! Bevalt de school nog steeds of is het toch moeilijker geworden ? Er moet toch wel een feest komen waar je toch echt een jurk aan moet ! Geniet maar lekker van je tijd daar en we zien uit naar je volgende blog. Groetjes Marja & Bert

  • 10 Oktober 2010 - 15:34

    Tante Ank:

    Hallo Melanie,
    Wat leuk weer te lezen hoe het in Boise gaat en wat je er meemaakt.zo blijf ik op de hoogte van de jeugd geniet
    maar van de tijd daar.
    groetjes tante Ank.

  • 10 Oktober 2010 - 17:36

    Sander:

    klinkt leuk man!

    groetjes uit Neverland ;)

  • 10 Oktober 2010 - 19:33

    Herby Nieuwenhuize:

    Hoi Melanie,

    Ik hoop dat je het naar je zin hebt, maar als ik alles zo lees hoef ik daar eigenlijk niet over te twijfelen. Ik wens je een fijne tijd daar en ik blijf je volgen.
    Groetjes Herby, Peter, Emily&Jeffrey en Thomas.

  • 11 Oktober 2010 - 12:26

    Lieke:

    Ha Mel!

    Zo te lezen heb je het prima naar je zin daar! Super dat je zo snel je draai hebt gevonden! Je ouders zullen wel blij zijn om te lezen dat je nu wiskunde-tutor bent, na dat stoomcursusweekend "hoe-haal-ik-mijn-examen-Wiskunde" op hun kosten, haha! Jammer van dat Ball, ik had graag weer wat galajurkfotootjes gezien :-)
    Veel plezier nog en geniet inderdaad ook van het mooie weer! Ik ben inmiddels weer terug van het Afrikaanse continent, dus blijf je volgen.

    Groetjes,

    Lieke

  • 12 Oktober 2010 - 20:36

    Simone:

    Hee Mel, Wat een naar leven heb jij toch!!Neverland klinkt wel leuker toch! Wel echt grappig he! Hier alles hetzelfde. Wij hebben nu een week vrij dwz George en ik. Desmond is nu werken en morgen weer naar school 'smiddags en 'savonds.We gaan zaterdag een dagje naar Oberhausen met zijn 4 en.
    Liselotte raakt aardig gewend op de VU, maar om haar heen vallen er heel veel mensen af.De eerste 3 dagen moesten ze ook meteen 200 blz. leren.Zij zitten nu in werkgroepjes. Met zijn 22en, maar laatst waren ze nog maar met zijn zevenen. Zoveel mensen komen dan niet meer.Desmond gaat weer naar een open dag. Hij wil nu ook bij sociologie kijken en psychologie.Hij kan dit jaar dan ook weer als orientatie gebruiken.Nog bedankt dat je aan mij dacht op mijn verjaardag. Erg lief.Het was gezellig hoor en je ouders kwamen ook nog. Ik heb je moeder ff niet gesproken maar ik zal haar wel weer ff een mailtje sturen of ff bellen.Nou Mel geniet en we horen je weer altijd erg leuk om over je te lezen. De groetjes van ons 4 hier dikke kus nou doeiiiiiiiii mazzel

  • 14 Oktober 2010 - 18:06

    Buren Van Nr 35 ;):

    Héé'die Mel,

    Leuk om weer wat van je te lezen... nog niet in het Engels (oefening baart kunst ;))???

    Fijn dat je weer lekker naar school mag... voor die persoon bedoelen wij die jij als Wiskunde-nerd ondersteunt ;)

    'Neverland' is dat niet de naam van dat landgoed dat Michael Jackson enkele jaren geleden verkocht? Om daar nou als 'are you from...' en 'so cool' mee te worden geassocieerd hmmmm ;)

    TOP die foto's van homecoming...

    Benieuwd naar foto's van Milady/You/Mel in ball(orig) jurk ;)

    We kijken uit naar je volgende bericht...

    HARTelijke Groeten van die lui van nr 35 ;)

  • 30 Oktober 2010 - 17:21

    Buurmeisje:

    vooral de auto's zijn erg gaaf!!!

    liefs, Aster

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boise

Melanie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 46922

Voorgaande reizen:

27 December 2014 - 07 April 2015

Backpacken in Australië, Fiji, Canada en IJsland

17 December 2013 - 20 Januari 2014

Backpacken door Centraal Amerika

13 Augustus 2013 - 17 December 2013

Minor in Amerika

06 September 2010 - 06 Juli 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: