Halloween! - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu Halloween! - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu

Halloween!

Door: keepergirl

Blijf op de hoogte en volg Melanie

03 November 2010 | Verenigde Staten, Boise

Zoals beloofd een verslagje over Halloween met een aantal foto's! :D

Zondag gingen we eerst nog even kostuum shoppen, want dat hadden we natuurlijk niet eerder gedaan. Luis en ik wilde als Dooddoeners gaan. Haha, juist ja, die uit Harry Potter. En het kan me niet schelen wat jullie ervan denken :D haha!
Maargoed, wij dus naar de winkel hier in de buurt, GESLOTEN... Geen Halloween zonder kostuum, dus wij naar de volgende winkel. Daar vonden we dan eindelijk onze cape/mantel en onze toverstaf, haha!
Na het eten gingen we elkaar schminken, wat best wel hilarische momenten opleverde, haha! Ik moet wel toegeven dat we onze eigen creatie van Dooddoeners gemaakt hebben =).

's Avonds dan eindelijk de straten door voor Trick & Treat! De bedoeling is dat je aanbelt en zegt: Trick or Treat?!?! en dat je dan een snoepje krijgt. Ik ging samen met Matt & Luis, haha wat ervoor zorgde dat we verdwaald waren, maargoed, we hebben de weg weer terug gevonden :D. Wat vervelend dat ik vooral veel chocolade heb gekregen :O.

Op school raak ik inmiddels ook al aardig gewend. Ik heb vandaag wel even mijn rooster veranderd. Ik heb geen Physical Education meer, maar Athletic Fitness, wat dus eigenlijk een beetje spieren opbouwen/behouden is. Ook heb ik mijn Pre Calculus (Wiskunde) veranderd in Frans voor gevorderde :D. Vandaag heb ik een aantal foto's gemaakt op school.

Nou, dat was het weer voor deze keer. Tot de volgende blog lieve mensen!

  • 04 November 2010 - 12:40

    Sander:

    woow je bent vet eng :O
    wel leuk :D

  • 04 November 2010 - 19:59

    Patricia:

    Hee Mel,

    Als ik al jouw verslagen lees, zie ik dat jet het erg naar je zin hebt. Is het moeilijk op school?? Of valt het mee?? Bij jou is het ook nog best mooi weer nu. Hier is het erg regenachtig en vanf volgende week wordt het kouder. Ik wil zaterdag voor de eerste keer sinds maanden weer eens bij Muiden gaan kijken, maar ik vrees dat de wedstrijd wordt afgelast.

    Met mij gaat alles goed. Het herstel voorloopt voorspoedig. Ik mag vanaf volgende week wat krachttraining gaan doen en dan ga ik kijken wat mijn knie gaat doen. Ik kan er nog niks van zeggen, het is alleen zo dat mijn voorste kruisband nooit meer gaat herstellen. Het kan alleen maar slechter gaan en daar moet ik dus nu aan werken. Voetballen is exit, denk ik!! Ik zal eerst een operatie moeten ondergaan, maar die zie ik niet zo zitten met 2 kleine kinderen. Ik mag dan 6 weken helemaal niks doen!

    Maar goed nu weer even over jou. Mis je je familie een beetje? Komen ze nog een keer over?? Ik blijf al je verhalen lezen en ik zal je binnenkort weer een reactie sturen.
    Heel veel plezier in ieder geval. Dit pakken ze je nooit meer af!!

    Groetjes van Patricia

  • 05 November 2010 - 18:03

    Tante Ank:

    Hallo Melanie,
    Wat een leuk verslag had je een heel ander leven als in ons kikkerlandje.ookleuke foto's geniet maar .
    groetjes tante Ank

  • 18 November 2010 - 09:13

    Buren Van Nr 35:

    Hi Mel,

    THNX very much for the Halloween story/photos... ;)

    Did you know...Halloween is an ancient Celtic festival celebrating end of summer and beginning new year. It was believed that souls of dead visited their homes on that day. Ghosts, witches, fairies, devils and demons roamed on evening of New Year everywhere. Crops and livestock should be protected from these evil spirits. As a defense was great fires in the open. Few centuries ago, Celtic customs and Christian celebration of All Saints, also celebrated on Oct. 31, Halloween together. Nowadays Halloween more a particularly American tradition, which at the beginning of this century was spread by Irish immigrants. Increasingly, Halloween is celebrated in the Netherlands... looking forward next year when you initiate 'Halloween Romy Schneiderweg'... scary ;)

    No Physical Education, but Athletic Fitness. No Math, but French. You are free to choose? Is there not a minimum types of courses? We have lost the thread with begrekking to which courses you get in school. What subjects do you now? ;)

    Kind Regards,
    buren van nr 35

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boise

Melanie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 46921

Voorgaande reizen:

27 December 2014 - 07 April 2015

Backpacken in Australië, Fiji, Canada en IJsland

17 December 2013 - 20 Januari 2014

Backpacken door Centraal Amerika

13 Augustus 2013 - 17 December 2013

Minor in Amerika

06 September 2010 - 06 Juli 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: