Nog steeds geen plaatsing... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Melanie - WaarBenJij.nu Nog steeds geen plaatsing... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Melanie - WaarBenJij.nu

Nog steeds geen plaatsing...

Door: keepergirl

Blijf op de hoogte en volg Melanie

16 Augustus 2010 | Nederland, Almere Stad

Hallo allemaal!

Mijn eerste berichtje op keepergirl.waarbenjij.nu. Ik zal jullie hier het komende jaar op de hoogte houden van mijn avonturen in Amerika. Ik zou het erg leuk vinden af en toe ook iets van jullie te horen!! Mailtjes sturen kan altijd, ik ben misschien niet altijd in staat om meteen te antwoorden. Toch vind ik het leuk om iets te horen van jullie =).

Het is inmiddels half augustus en nog steeds weet ik niets over mijn vertrek en de plaats en familie waar ik terecht zal komen. Jullie hebben vanochtend een mail gekregen over mijn vertrekdatum, DIT KLOPT NIET. Ik heb de 30ste een aantal weken geleden toegevoegd als streefdatum, niet als definitieve vertrekdatum.

De afgelopen tijd ben ik veel bezig geweest met het voorbereiden van mijn vertrek, ik kan nu elk moment bericht krijgen.. Ik check mijn mail een aantal keer per dag, ik kijk meteen bij de post en ik kijk wie er belt, alleen maar omdat mijn plaatsing misschien wel bekend zou kunnen zijn. Kortom: ik heb heel erg veel zin in mijn tijd in Amerika, maar ik moet toch nog even het geduld opbrengen.

Inmiddels heb ik mijn visum binnen en ook alle cadeautjes voor mijn toekomstige gastfamilie zijn geregeld. Het wachten is dus nog op de plaatsing..

Ik laat het jullie weten zodra ik meer weet!

xx Mel

  • 16 Augustus 2010 - 18:24

    Kim:

    Spannend Mel! Houd ons op de hoogte ;-)!

  • 16 Augustus 2010 - 18:51

    Jannah:

    Spannend hoor! Ben benieuwd waar je terecht komt!

  • 16 Augustus 2010 - 19:24

    Davy:

    Cadeautjes voor het gastgezin. Toch geen stroopwafels of tulpen he xD Zo cliché:P

  • 16 Augustus 2010 - 20:01

    Purmereutel:

    Wij hopen voor jou dat je snel iets hoort.

    XX

  • 18 Augustus 2010 - 10:39

    Natalie:

    He Mel,
    ben heeeeeeeeeel benieuwd waar je heen gaat, ik ga je avonturen volgen. Veel plezier met de voorbereiding en dat het gehucht iets groter is dan een kip een paarden en een kerk!!!!

  • 19 Augustus 2010 - 18:17

    Floor:

    Hee Melanie!
    Ik zie dat alles nog is goedgekomen met het visum!
    Bij mij gelukkig ook :)
    Ik lees ook dat je ook nog steeds in spanning zit te wachten op je gastgezin!
    Pfff ik ook!
    Ik neem aan dat we dan 3 sept. samen vliegen, dus zie ik je dan!
    Groetjes Floor

  • 23 Augustus 2010 - 19:25

    Wenda:

    Hey Mel,
    Ik ben benieuwd waar je heen gaat! Succes en ik hoop dat je snel wat hoort!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Melanie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 46846

Voorgaande reizen:

27 December 2014 - 07 April 2015

Backpacken in Australië, Fiji, Canada en IJsland

17 December 2013 - 20 Januari 2014

Backpacken door Centraal Amerika

13 Augustus 2013 - 17 December 2013

Minor in Amerika

06 September 2010 - 06 Juli 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: