Borah High School: Home of the LIONS - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu Borah High School: Home of the LIONS - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Melanie - WaarBenJij.nu

Borah High School: Home of the LIONS

Door: keepergirl

Blijf op de hoogte en volg Melanie

30 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Boise

Het is alweer 3 weken geleden dat ik voor het laatst iets geschreven heb, dus het is weer hoog tijd.

De tijd gaat hier echt onwijs snel, maandag zit ik hier alweer 2 maanden! Ik heb het erg naar mijn zijn :D. Vorige week vrijdag hadden we op school (North Star) een 'ball', genaamd het Harvast Ball. Omdat onze school niet heel groot is, waren er ook niet zo heel veel mensen, maar ik heb een onwijs leuke avond gehad!
Haha, wat mij wel opviel, is dat de Amerikaanse dansstijl wel een klein beetje anders is dan die van de Nederlanders xD. Amerikanen springen vooral. Had gevraagd waarom, voor de volgende simpele reden: Ze kunnen niet dansen (niet dat ik het wel kan, maargoed dat terzijde).

Van de week heeft het hier al gesneeuwd! Boven op de bergen dan :D. De meeste sneeuw is blijven liggen, wat betekend dat we binnen nu en 3 of 4 weken de bergen in kunnen om te gaan skiën!!

Zoals een aantal van jullie misschien wel begrepen hebben, ben ik veranderd van school :D! Ik ga nu naar Borah High School, de school hier om de hoek. Gister heb ik daar mijn eerste schooldag gehad. De school is echt enorm groot, zeker in vergelijking met North Star, en iedereen is onwijs aardig. Ik heb de volgende vakken:

1. Gym
2. US Geschiedenis
3. Engels
4. Pre- Calculus
5. Scheikunde voor gevorderde xD (nog steeds makkelijk & herhaling)
6. Spaans

Jammer genoeg kon ik geen Biologie voor gevorderde kiezen, omdat ik de basis niet in het Engels heb, maar in het Nederlands. Ja, inderdaad, best wel genaaid als je Geneeskunde wilt gaan studeren.

Gister ook eindelijk mijn eerste ervaring gehad met een school cafetaria! Wow, wat is dat groot, haha! En je kan er prima eten en er is onwijs veel keuze, van pizza tot soep met salade en van een internationaal gerecht tot een simpel broodje hamburger.
Ook heb ik nu een echt Amerikaans kluisje, weet je wel, die van de grond tot ongeveer net zo groot als jij bent. Echt super cool!

En natuurlijk had ik de mazzel dat gister het brandalarm af ging. 3 Kwartier buiten gestaan, in de kou, zonder jas xD.

Gelukkig hoef ik nu niet meer 2x per dag een uur in de schoolbus te hangen. Ik hoef nu maar een kleine 10 minuten te lopen en ik ben op school, heerlijk! NIET MEER OM 06.00 UUR OPSTAAN, YEAH! :D

Dit weekend is het Halloween weekend :D!. Ik heb echt onwijs veel zin in morgenavond, dan gaan we de straten door voor "Trick or Treat", kortom iedereen een beetje bang maken en snoepjes krijgen xD. Vanavond gaan we waarschijnlijk naar de Haunted World, wat het precies is, kan ik nog niet vertellen, maar het zal wet iets van een spookhuis zijn.
We gaan dit weekend ook nog ergens winkelen voor onze kostuums, haha, dat hebben we nog steeds niet gedaan. Beetje schandalig eigenlijk, maar het komt wel goed :D.

Volgend weekend gaan we als het goed is WEL naar Lewiston. 2 Weekenden geleden liep dat een beetje in het water, omdat er iets mis was met de remmen van de auto en mijn hostmamsie het niet aandurfde om de bergen op en af te gaan zonder een goed werkende rem, haha!

Ik zal volgende week eens even wat foto's maken op school en natuurlijk zal ik volgend weekend, of ergens de komende week, een verslagje plaatsten van Halloween!

  • 30 Oktober 2010 - 16:53

    Pebbels :

    MEEEEEEEEELL !
    ik wil ook een amerikaans kluisje!
    Wil je der eentje voor me importeren? (A)

  • 30 Oktober 2010 - 17:19

    Buurmeisje:

    hey mel,

    je bent in ieder geval lekker op je plekje! Goed om te lezen!
    In de straat is het nu wel erg rustig:S

    Dat springen is wel grappig, val je ook niet zo op, gewoon lekker mee springen:P

    Leuke vakken heb je gekozen. Wel erg weinig?

    Leuke foto's staan er nu bij! Ik ben benieuwd hoe je halloween vindt!

    Zijn je local reps nog wel op zoek naar een gastgezin of blijf je bij hun?

    Hoop op nog veel avonturen van je!

    liefs, dikke knuf Aster

  • 30 Oktober 2010 - 22:03

    Simone:

    Hee Mel leuk je weer te horen.Dat was zeker lang geleden.Lijkt me echt leuk om in US Halloween te vieren.Ja de tijd vliegt voorbij he. Je wordt steeds volwassener op die foto's geen melletjuh meer hahahaha.Je hebt al veel mensen om je heen. Leuk dat je het zo naar je zin hebt. Vannacht gaat hier de klok weer naar wintertijd uurtje langer slapen dus. Het wordt hier ook al een stuk kouder hoor.Desmond heeft volgende week SE week. Hij is nu met een paar vrienden naar de film.Zal zo wel weer thuis komen. Hij is druk aan het leren geweest. Hij heeft wel aardige leraren nu. Die vrouw van frans geeft ook heel goed les.Zij zei dat de leerlingen van het baken erg veel achterstand hadden vergeleken andere scholen.Nou dat kan wel kloppen toch.Liselotte haar eerste week tentamen zit er op was wel pittig, maar het zit er al weer op.Nou Mel ik hoor je wel weer. Ik vind het super leuk om je verhalen te lezen. Veel plezier nog knuffel van ons xxx laterrrrr

  • 31 Oktober 2010 - 07:11

    Westy:

    Heel Mel,

    Wat een coole verhalen zeg en wat goed dat je het zo naar je zin hebt. Krijg bijna spijt dat ik zoiets nooit heb gedaan...

    Bij Muiden gaat het goed, je herkent het team niet meer terug, wel spelen voor een nieuw team best goed en zitten bij de bovenste 4! Met mij (Esther) gaat het ook goed, begin lekker rond te worden ;-)

    Nou meissie geniet ervan daar en niet de hel straat de stuipen op het lijf jagen he? Ben wel benieuwd naar je outfit hahhaha!

    Groetjes Westy

  • 31 Oktober 2010 - 16:12

    Veron:

    Hee mel,
    Wat leuk te horen dat het goed met je gaat.
    Ik lees al je berichtjes die je schrijft!
    En de foto's zijn ook super.

    Veel plezier nog.
    Kusjes,
    Van de hele familie.

  • 31 Oktober 2010 - 18:40

    Sander:

    Heey mell!

    klinkt echt leuk man! k ben blij dat je het zo naar je zin hebt xD wel jammer van dat biologie.

    Voetbal je al?(A)
    Xx

  • 01 November 2010 - 19:18

    Tante Ank:

    Hoi Melanie,
    wat een leuk verslag heb je weer een andere school en niet meer om 6uur op maar wennen aan andere leraren nog geen voetbal?heel veel groetjes tante Ank.

  • 02 November 2010 - 08:32

    Jan En Corrie:

    Hallo Melanie,
    Fijn even wat van je te "horen". Wij waren even uit de ether omdat we druiven aan het plukken waren. Lekker dat je zo dichtbij kunt gaan skieën.
    Lijkt een beetje op Isola 2000. Je zit immers op de zelfde breedtegraad als de Franse Côte d'Azur! Jammer dat je geen biologie kunt volgen. Misschien een boekstudie??!!Ik hoop dat je genoten hebt van de trick or treat en wacht de foto's af. Have Fun

  • 03 November 2010 - 12:59

    Iris:

    Hoi Mel!

    Superleuk verslag weer! Gelukkig kan je nu wat langer slapen en Halloween in Amerika moet wel geweldig zijn =D Ook hele leuke foto's!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boise

Melanie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 46845

Voorgaande reizen:

27 December 2014 - 07 April 2015

Backpacken in Australië, Fiji, Canada en IJsland

17 December 2013 - 20 Januari 2014

Backpacken door Centraal Amerika

13 Augustus 2013 - 17 December 2013

Minor in Amerika

06 September 2010 - 06 Juli 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: